onsdag, mars 14, 2007

Boork på hal is

Musik v. 11:
Tog fram en skiva från mitt nittital: 1977 av Ash. Nostalgin började flöda och jag insåg vilken pärla albumet är. Jag menar, låtar som "Goldfinger", "Oh Yeah" och "Kung Fu" är ju omöjliga att avfärda, även för den som skulle vara ignorant utöver det vanliga. Albumet är för övrigt producerat av Owen Morris, mannen som höll i spakarna på Oasis klassiker Morning Glory.


Just nu (lyssnar under bloggandet):
HV 71-Brynäs, kvartsfinal ROND 5. Viktig, viktig match. Herrejösses vad nice det skulle vara med en vinst i kontorsmöbelhallen ikväll. Men HV leder med 2-1, jävla as. Och nu fick Leif Boork MATCHSTRAFF...han klev tydligen UT PÅ ISEN. Bisarrt. Och precis som jag ska till att publicera detta inlägg gör HV 3-1 i powerplay.

Och direkt efter: 4-1.

Skjut. Mig. Nu.

Inga kommentarer: