söndag, mars 18, 2007

The light in the tunnel at the end.

Min helg har varit slö och utan större ambitioner. Har mestadels suttit hemma i kuvösen och funderat på livets stora frågor, som t.ex: Varför har dom slutat skriva "Compact disc - digital audio" i hörnen på cd-askarnas insida? Och nu, såhär mitt på söndagen, sitter jag och tänker "Jaha? Imorrn är det måndag igen ja", faktiskt utan någon vidare ångest, men med en tomhet som fungerar som fullgod ersättare. Om det är ett frisk- eller sjukhetstecken är om möjligt en ännu större fråga...

Tränade dock igår (rodd+löpning 1 mil), så helt off har jag ju inte varit.

Jag känner mig nu tvingad att ge er senaste nytt om mitt NHL-fantasihockeylag "Hockey Från Den Ljusa Sidan". Efter en rekordlång svacka är jag tillbaka på topp-100; laget har varit nere i skiten och vänt! Mars månad har varit ett enda segertåg och inatt, tack vare Lunkan och Marc-Andre Bergeron, gick jag upp till plats 81 vilket är min bästa placering sedan 25:e oktober.

Smallworld-våren kan bli angenäm.



Inga kommentarer: