onsdag, juni 25, 2008

Jag har druckit mycket kaffe jag känner mig smått GALEN, fast det gillar jag ju egentligen för jag känner mig på tå, alerten, helt enkelt VAKEN men det kanske är lite för sent för just det just nu, inte vet jag, vissa saker vet jag och andra inte, ärligt talat borde jag komma in i matchen - borde jag komma in i matchen? - nej, skippa de populärkulturella referenserna för en gångs skull, även om det förstås alltid är roligt och småmysigt att slänga in sådana som falsk trygghet i denna uppfuckade bloggvärld, å andra sidan snackar vi blogg så snackar vi popkultur så problemet borde ju vara försumbart, men för all del, klanka ned om ni vill ifall ni tycker det blir för internt, inte mig emot, för det handlar ju om interaktivitet och det är ju magiskt, samtidigt måste vi komma ihåg att allt bara är ettor och nollor, nollor nollor ettor ettor nollor ettor, bakom det visuella är våra ord inte våra egna utan någon annans, något annats - kan vi höra dem när de verkligen uttalas? - nej, vissa saker vet jag, vissa borde komma in i matchen är vad jag tror och hoppas på, annars är vissa försumbara, men mina ord är ju mina egna, i datorn förvandlas mina ord till ettor och nollor: När blir de mina egna?

Inga kommentarer: