torsdag, augusti 23, 2007

Anteckningar från en dag

  • Tvättade idag. Jag gillar att tvätta, att plocka ut rena kläder ur maskinen. Men jag hatar torktumlare; de våldtar mina kläder.


  • Jag måste köpa nya skor - mina nuvarande är ruttna - men hittar inga bra tror jag; som vanligt velar jag som ett nutcase. Siktar på att sneakersnstuff ska få hem några nya trevliga New Balance snart.


  • Hörde den där Lasse Lindh på radion idag. Han borde strypas långsamt.


  • För några timmar sedan, ett tilltaget stenkast härifrån, slog Marta Marta.


  • I värmeböljedagar som dessa skulle det vara skönt att köra omkring i en golfbil längs Umeås cykelvägar.


  • Den nya Timbaland-låten med den grammatiskt inkorrekta titeln är SÅ bra. Det är inte alls min genré, men den är faktiskt fantastisk. Den som anser annat har fel.
  • 1 kommentar:

    Tommi sa...

    Kolla Timberlands remix med Francisco och Keri Hilson, den är "mindblowing"!