söndag, augusti 21, 2005

Hockey Från Den Ljusa Sidan



SportingNews.com har nu lagt upp årets Fantasy Hockey-lir (a.k.a. Smallworld). Man blir alldeles varm i kroppen. Äntligen är NHL tillbaka efter sitt ofrivilliga sabbatsår. En NHL-nörd som jag kan knappt vänta tills den 5:e oktober då det drar igång.

Satsar på 3 lag i år. Har redan gjort det första, mitt numera legendariska "Hockey Från Den Ljusa Sidan" (som stått för mina bästa resultat de senaste 3 säsongerna). Lindros (!), Palffy, Husse och Christian Bäckman är några av mina ess i den första uppställningen, som dock lär ändras och finputsas innan det är dags för nedsläpp.

Frågan är vad mina övriga lag ska heta. Några förslag:

"Eriks Syn På Hockey"
"Gaza-remsan"
"Just Like Hockey"
"The Man With Two Skates"

Hmm, det första och sista gillar jag.

***

Fakta/Min SW-placering senaste tre säsongerna:

03-04: 299
02-03: 25
01-02: 44

Inga kommentarer: