onsdag, augusti 06, 2008

Treårsdagen

Min blogg fyller 3 år idag! Firar med en cut-up av delar från A Rush of Blog to the Heads första tre år:

Det var människan och naturen i samspråk Så vad gör man, om inte googlar: snubben är från Detroit Hursomhelst känns det härligt att ha uppgraderat lägenheten favoritkaraktären Jeff inte varit med längre När jag sprang igenom kontrollen efter 25 km hade klockan tickat rasism och fördomar i det mångkulturella då thailändaren - efter att ha fallit efter en lång bollduell - började göra armhävningar Vi följer dessa och människor runt omkring dem och helt och hållet lever av jorden såsom du knarkade ner dig efter succén med Paper Moon en tid då text mot svart bakgrund var en flykt från verkligheten Undersökningar av diverse forskare har visat att flickor ofta brukar uppfattas som fler än pojkar pizzabastu på Haga stilren och clean, med en pondus som t-shirten saknar Materazzi måste ha kommit på något särskilt fyndigt Kanske överdrev jag problemen, kanske underskattade jag min förmåga Bara Lidingö kvar suger CK-kurserna Råkar man få i sig en smula Tallium visar härlig distans och lågmälda Blue Spanish Sky i Wild At Heart sydstatsdialekten, de akustiska gitarrerna i förgrunden Ju längre man sover, desto godare blir frukosten I New York är taxibilarna gula; I norrlands inland är plogbilarna 4 mål mot serieledarna i division 4 När IT-arkeologer om hundratusen år finner min källkodsfossil kommer de således till insikt får höra en kvinnlig berättarröst beskriva allt han gör charmar sin kollega genom att göra vicht-tecknet växthuseffekten och dess konsekvenser bli härligt som inte orkar springa en femma borde skjutas mot den vita väggen är den perfekta symbolen för popens livräddningsfunktion får inte vara aningslös recensera film med en sådan frisyr? mycket daltande i Sverige Tack för tre poäng Har svarat rätt på 651 frågor i Peter Parker med emo-frilla kollar i en Freak Book med John McEnroe Ska det vara så? hade jag nästan glömt bort hur det är att skriva en salstenta hösten är etablerad blir det mer melankoli i playlisten som alltid brukade bära sina kalsonger utanpå jeansen bara kan bli när en fantastiskt stereotyp bild helgen vecka 48 tagit slut är peppen total att mindre verkligen är mer son sjunger på det lokala haket i westernhålan Butte, i Montana examensdag och hattarna kastas upp i luften, i slowmotion tog loss långa istappar och använde som svärd Ungefär som på Mark Knopfler läser jag andras bloggar Elan förtjänade ett så mycket bättre inför resan dit fick mig på rätt humör brödrost skulle låta om den kunde sjunga Gosh Bakgården är en sjö, altanen en flotte Vissa saker vet jag.


* Borde fira med en bild överst också men jag vette fasen, vill inte lägga upp nån gammal skit, får se om jag tar någon senare ikväll...i så fall editar jag inlägget så småningom. Morsning.

3 kommentarer:

Tommi sa...

Grattis, lite emotionellt med bemärkelsedagar.

Veronica sa...

skratt andnöd skratt

Grattis på 3 års-dagen!

Förresten... hurere me J-pod... blir galen. Den är ju rolig och genialisk men jag blir lite störd över handlingsförloppet dårå. Är det någon speciell handling som kommer leda till något eller? Har läst 200 hyfsat spretiga sidor nu :p

SAINT MARY sa...

hej erik!
vad fint! grattis till jubiléet.