tisdag, april 24, 2007

Gårdagens gärning

Hej Erik!

Det är perfekt med uppmärksamma läsare på nätet.

Du räddade mig för en riktig fadäs stressad innan jag skulle iväg till Erisdalshallen och handboll. Snabbt fick jag sno ihop en grej om Stanley Cup och gick efter en grafik vi hade i tidningen för några dagar sedan. En grafik som helt enkelt visade sig vara felaktig. Men i stressen utgick jag från den, trots att jag vet att placeringarna i serien bestämmer vem man möter i slutspelet. Hade det bara inte i skallen just då.

Fick snabbt skriva om artikeln innan den trycktes i våra första upplagor.

Återigen tack för din uppmärksamhet då jag inte var det.

Med vänliga hälsningar

Sven Gustavsson
DN-sporten

2 kommentarer:

Morris Schaffer sa...

Hehe, respekt. Ganska bra tippat av dig också.

Nicklas sa...

Han tar för sig i medievärlden. Inte illa!