söndag, september 11, 2005

Skadad



Under min springtur i fredags hände något. Efter 7 km, i en brant uppförsbacke, högg det till i höften (eller högt upp på utsidan av låret). Jag blev skrajsen och förbannad, såhär två veckor innan Lidingö. Det liknade sådana där kramphugg jag fått i vaden tidigare, men denna gång var det mer som om något 'klämdes' och det inträffade efter bara 25 min då kramp bör vara uteslutet. Försökte fortsätta, men det gick inte utan jag var tvungen att gå resten av milspåret. Väldigt illa. Troligen hade 2 1/2-milsloppet jag sprang två dagar innan satt sina spår och förhoppningsvis försvinner problemet om jag vilar ett par dagar. Har nu vilat två. Testar nog att springa imorgon.


Konstaterar:
- Att Seth Cohen har en poäng när han gillar Death Cab For Cutie (lyssna bara på Soul Meets Body).
- Att Tetris alltid kommer vara världens bästa spel.
- Att Roger Federer ser hyfsat arrogant ut.

Inga kommentarer: