söndag, augusti 28, 2005

Kalla mig Blocketmannen

Sålde som sagt nyss datorn; nu är jag lika snabbt på väg att sälja min gamla NAD-förstärkare på Blocket. Väldigt nice. Två feta försäljningar inom 3 dagar i så fall. Många verkar hetta på gammal elektronik.


En tant-version av Jeff spökade för Steve i senaste avsnittet av Coupling. Hilarious. Det var visst det sista avsnittet som gjorts hittills, och avslutades i en ganska allvarlig, livsfilosofisk ton. Den senaste (fjärde) säsongen har serien fått kämpa i motvind, då favoritkaraktären Jeff inte varit med längre. Jag tycker dock att man klarat det över förväntan, även om Coupling aldrig riktigt kommer bli som det en gång var, när Jeff var med. Blir det fler säsonger? Den som lever får se...

1 kommentar:

Morris Schaffer sa...

Damn, har missat nästan hela sässongen. Fast nu har jag tv!!! Jasså, du är het på tradera.